mikrobusz bérlés sofőrrel

mikrobusz bérlés sofőrrel

Árképzésünk háromféle módon történhet:

  • óradíj alapon,
  • kilométerdíj alapon,
  • vagy minden költséget tartalmazó csomagárral.

Árainkat mindig a munka jellege alapján egyénre szabottan kalkuláljuk.  

Óradíj alapú elszámolás:

  • a minimális számlázandó díj: 4 óra (3 óra tényleges igénybevétel + 2 x 30 perc a ki- és beállás díja)
  • 3 óra tényleges teljesítés felett: a tényleges órák + 1 óra (2 x 30 perc) a ki- és beállás díja

Kilométerdíjas elszámolás:

  • a minimális számlázandó díj egynapos út esetén : 130 km/nap (100 km tényleges teljesítés + 2 x 15 km a ki- és beállás díja)
  • a minimális számlázandó díj többnapos út esetén : 250 km/nap átlagban (tehát pl. egy 3 napos út esetén 750 km, amiből 30 km a ki- és beállás díja)
  • vidéki kiállás esetén a km-eket a budapesti telephelyünktől – a budapest telephelyünkig számoljuk

Mind belföldi, mind nemzetközi, többnapos út esetén a gépkocsivezető(k) szállását és ellátását (reggeli, ebéd, vacsora) a megrendelőnek kell biztosítani

Belföldi út esetén az ÁFA mértéke 27%, nemzetközi út esetén, mivel a tevékenység magyar ÁFA hatályán kívüli ezért 0%.

A fenti díjszámítások az autópálya, a parkolási és a behajtásidíjakat, valamint nemzetközi út esetén a külföldi ÁFÁ-t nem tartalmazzák. Ezeket pontos útvonal és program alapján tudjuk kiszámolni.

Minibuszbérlés ár kisbuszbélrés mikrobuszbérlés személyszállítás

Az árkalkulációnkat mindig az adott úthoz egyénileg szabjuk és igyekszünk a lehető legkedvezőbb árajánlatot elkészíteni, megrendelőink igényeit a legnagyobb mértékben figyelembevéve. Szeretnénk a legjobb ár/érték arányt elérni a személyszállítási szakmában. Ezt a folyamatos szolgáltatás minőség fejlesztésével és az árak minél kedvezőbbé tételével próbáljuk elérni. Tegyen próbára minket! Kérjen az Ön igényeire szabott árajánlatot! Munkanapokon általában pár óra alatt küldjük ajánlatunkat. Amennyiben kérdése van az árajánlattal kapcsolaban, keressen minket és megbeszéljük a részleteket! * * * * * | | | | | | | | | | | |